Godmorgon!

Godmorgon!

Idag skulle vi ha hälsat på fire ägare men eftersom hela familjen har variigt sjuka så får vi flytta fram det! man vi får träffa henne någon annan dag! :)

Jag måste säga att jag är den mest lyckade ungen på jorden! Eller inte!

Igår när jag skrev i min dagbok (har ingen aning varför jag skrev i dagboken, jag brukar inte göra det) så gick stiftet från tidningen av och flög upp i mitt öga! Jaa, ganskka lyckat!

de coola kamelerna som var med i globen förra året (2010)!


Men vad vill ni att vi skall blogga om idag då?


Kommentera!<3
Postat av: s

Kul att du är med i min tävling :D Ju mer man kommenterar desto större chans har man att vinna :D

2011-01-02 @ 10:32:08
URL: http://simplyythebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0