Hej min underbara blogg!

Hej min underbara blogg! Jag har saknat dig!

Hahaha. Jag har varit borta i några timmar och känner mig som nån blogg beroende idiot! Ja jag känner mig helt besatt att blogg! Jag vill värkligen att bloggen skall bli bra och jag tycker att bloggen är super rolig att blogga i och att fixa och trixa med! Jag älskar min underbara blogg! Och självklart er underbara läsare! Jag önskar bara att det fanns fler som ni! fler som gillar våran blogg och gillar att läsa den! Ja även fast jag tycker att ni är helt underbara hadde det ju inte varit fel med några tusen till! Tänk vad roligt det skulle vara att logga in på blogg.se och se att man haft 3 000 läsare! Det hadde inte varit fel! Eller vad tycker ni andra som har bloggar?

Ja, det finns typ bara ett fåtal hästbloggar som är kända men det finns ju så många andra bra hästbloggar! Ja! Eller vad tycker ni?


Tack till alla ni som läser våran blogg! Vi blir sååååååååååååå glada för varje ny komentar vi har fått och det är såååååååååååå underbart att ha er bloggläsare!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0