Hemma!

Nu har jag kommit hem och det är så skönt att det är helg.....

Men vänta nu! Vad händer imorgon?

Det är skola för min del! Det är hemskt! Vi har öppethus och det räknas som en vanlig skoldag! Men så sjukt jobbigt! Jag orkar verkligen inte men det som måst göras måste göras!

Men ikväll är det iallafall Pizzakväll i stallet! De andra kommer sova över där (i några stugor tror jag) men vi kan inte eftersom vi måste till skolan imorgon! Sååå jobbigt!

Vad tyckte ni om gästbloggningen igår? Gillade ni det så är det kanon om ni komenterar och säger det så kan jag försöka övertala henne att gästblogga igen!

Kontakta oss? [email protected]

Kram, kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0