Hemma från läkarbesöket!

Ja nu är jag hemma efter läkaren. det gick väll bra utom att jag har ett finger jag nu inte kan använda;) Hahaha nej men jag hade inte lunginflammation och jag tog tre tester. 1 i halsen mot något virus eller vad det var 2 blodprover alltså det var samma stick men de tog 2 tester på mitt blod:) Ja, jag fick inget svar utan läkaren kommer ringa imorgon. De tog ett test för att se typ vanliga bakterier ett för någon konstig grej som jag inte kommer ihåg vad den heter och har ingen aning om hur det stavas men någontingplasma eller vad det hette och det i halsen a så nu är det bara att vänta.

Blodet som jag hostade upp kunde typ bero på att slemhinnan spruckit a jag fattade inte så mycket men han sa att om testerna var posetiva kunde jag få någon medecin men om dem var negativa så var det bara att vänta ut det och det kunde ta ett tag innan hostan försvan. Men det är bara att vänta da:(

Ja är i alla fall glad att det kanske är över snart:)


Min fina bild på blod:) hahaha

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Fanny Petrine ~

Sv: Tack så mycket :D

2011-01-19 @ 12:48:39
URL: http://meandmyprettylife.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Förlåt för sent svar :p Allt bra med dig idag då?

2011-01-19 @ 13:08:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0