Hemstudiedag idag!

Igår och idag är/var det hemstudiedag! ganska nice att kunna  sitta hemma och jobba!  jag gillar et starkt! jag får faktiskt mer gjord när jag sitter hemma än när jag är i skolan!´en när skolan börjar så kommewr vi mobilblogga från skolan! J vi får hoppas att det duger för er! Me självklart kommer vi blogga sen på kvällen och eftermiddagen hemma!

Vad gör ni idag? Är ni hemma eller i skoilan?

Jag skall påminna er om veckans eqepage1 denna vecka skall man inte publicera något på sin blogg utan maila till oss! Jag hoppas att ni tycker det är bättre!

Ja, men vad vill ni att vi skall blogga om då? Ja vi kommer nog blogga runt tio inlägg idag såp då är det bra att fåp några förslag!

Ja skall också påminna er om Hot or Not! ja vi hadde ju en tjej som sa att hon tyckte att vi kanske skulle börja med det! ja, men då behöver vi få några bilder som vi kan andvända! Så dem som vill att vi skall ha hot or not så får ni gärna Maila oss en bild som vi kan andvända! Om ni mailar så skall ni ha rubriken "till Hot or Not" Sen skall ni bifoga en bild och det är viktigt att ni skriver i mailet att vi blir tillåtna att andvända bilden till Hot or Not och publicera bilden på våran blogg!

Mailadressen:
[email protected]



Vi blir jätte glada om ni mailar oss! Ni kan även maila  om hur ni skulle vilja att vi kan förbättra bloggen osv! Vi blir super glada!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0