Kvällen!

Hallå!

Ja jag har spelat spel och då menar jag inte datorspel utan bordspel hahaha ja skit kul skratta typ så att jag dog fast sedan dog jag. Ja inte jag utan min "pjäs". Hahaha ja vad skall jag säga?

Hästarna skall vila idag och det beror på att vi vill att våra hästar skall vila en dag i veckan. Ja dem tas ju om hand och får gå i hagen med kompisar:) Ja båda har ju en hagkompis nu skall försöka fixa bilder snart. Ja tidigare försökte jag rita hästar men jag konstaterade att jag aldrig kommer lyckas det tar ju så long tid om man skall fixa skuggor och sådant. Jag gick över till blyerts skissning men det gick inte heller så bra;) Ja ni kanske är bättre på det!:) Ja i alla fall så skall jag inte gjöra något specielt nu så ni får gärna fråga frågor för jag har tid att svara;) Carro har också det:)

Vi har ju även en bloggmail nu som alla jätte gärna får gå in på den heter [email protected] ja ni kan ju maila tävlingsbidrag och sådant också just nu är tre tävlingar uppe!:)
 Veckans eqipage: http://tvillingryttarna.blogg.se/2011/january/paminnelse-om-tavling.html
Dagens blogg: http://tvillingryttarna.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html 
Snabb tävling: http://tvillingryttarna.blogg.se/2011/january/tavling-1.html

Ja passa på att anmäla er! Snart avslutas vissa av tävlingarna.

Vad vill ni att vi skall blogga om ikväll?

Ja vi hörs senare



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0