Ponny Akuten!

Ja jag tycker att ponny akuten är jätte bra dels för att de hjälper många och dels för att det är roligt att titta på däremot tycker jag att det första avsnittet var tråkigt:( Ja bara en tillbaka blick det var lite onödigt tycker jag i alla fall Men det andra avsnittet kommer det igång mer har redan sett det på nätet då alla avsnitt kommer up på svt en vecka innan det visas på teve. Det andra pogramet handlar i alla fall om sökningarna, vissa hade helt sjuka problem och jag tycker att det var underhållande och absolut värt att se. Men i alla fall om ni missat något pogram kann ni se det på svt ja men ikväll får ni i alla fall inte missa:)



Kram

Kommentera!<3
Postat av: nathalie och Fanny

hejsan!

var med i våran frågestund på bloggen kram Nathalie och Fanny :D<3

2011-01-23 @ 11:45:23
URL: http://ridskoleryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0