Ridpass 15/1 Shadow + Fire


Ja jag skrittade ut på Shadow medans Fire leddes. Ja Shadow var pigg och Fire seg;S Ja Fire tyckte att maten som väntade hemma var mer intressangt än vad som hände runt omkring honnom:) Ja men båda var jätte gulliga:) Ja Shadow gick först och gick typ fortare än två stoora hästar. Ja Don och en till dem är inte jätte stora men om man gämför med Shadow så var dem stora;) Ja Shadow var jätte pigg bort från stallet men inte lika pigg hem han ville gå längre. Men det kunde han inte för vi hade inga reflexer och det höll på att bli mörkt. Ja vet inte hur länge vi var ute men ett tag i alla fall:) Vi red på en bil väg för det finns inte så många uterittvägar och nu på vintern är dem som finns typigensnöade så det fick bli den plogade bilvägen i alla fall;) Ja Fire gick sist i sin egna takt men han gick ändå på ganska bra:)

Jag tycker att det var en mysig runda:)

Carro rider Shadow på en slinga som är lagd runt sommarhagarna den är inte så long men bra. Ja där kan man rida när det inte är 1 mter snö som det typ är nu;) Nej men det känns så i alla fall:) Ja en gammal bild:)
 
Kram


Kommentera!<3
Postat av: Sandra

Sv: Nej jag kan inte minnas att jag har frågat det :)

/Sandra

2011-01-15 @ 18:55:29
URL: http://sandrabystroom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Nej jag har inte frågat på någon blogg :) Undrar jag sånt kollar jag bara på google.

2011-01-15 @ 20:36:14
URL: http://sandrabystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0