Ridpass 20/1 Fire


Ja som sagt kom vi hem så sent igår och har försökt plugga lie idag och så:) Så nu skriver jag om ridpasset!:)

Ja när jag joggade fram honnom så var han väldigt seg men sen blev det bättre!:) Ja jag red på en stor volt och nästan hela spåret. Ja de har stänkt av en del på ridhuset. Vet inte varför men det var i alla fall typ sån här röd orange tejp och den var jätte läskig:S Jag kunde inte rida så nära men ja. Ja det var ganska mycket hästar i ridhuset från början men när några gått ut så att vi kunde gå någonstans:) Så gick det super. Han var super fin och gick självbärande och in en bra form. Han jobbade även med ryggen bra så det var väldigt lätt att sitta på honnom. Han tyckte att det var roligt att jobba och det märktes. Han fokuserade på mig och lyssnade noga på vad jag sa till honnom. JA vi brukar använda munnen ganska mycket och beröma m.m. Jag är i alla fall super nöjd:)

Ja av någon andledning funkar det inte med bilderna så pappa dator geniet får hjälpa mig sedan:D Ja sålänge lite gammla bilder:)


 
Ja vad tycker ni om den nya namn grejen eller vad man skall kalla det?:)

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0