Ridpass 24/1 Shadow!

Jag tänkte skriva hur jag red Shadow igår!

 Jag red i ridhuset, men dessvärre var det ganska svårt att rida! En tjej i stallet hade träning så henne var man ju tvungen att hålla sig undan från och sen var det Jennifer och två andra tjejer som red i ridhuset! En av dem skrittade mest så hon var ju inte så jobbig men den andra hade nog inte jättebra koll på sin häst. Hon galopperade runt på en volt och hennes häst verkade ganska besvärlig! När hon ville att den skulle gå fram så stegrade eller ställde den sig! Så jag ville inte rida för nära den så jag höll mig på andra sidan där hon som tränade var! Så det blev inte så mycket ridning eftersom jag hade fullt upp med att hålla mig undan!

 Men han var jätteduktig och snäll när jag väl kunde rida! Han var ganska mjuk och avslappnad men jag kunde inte rida så mycket just för att jag skulle hålla mig undan!

Här får ni se lite bilder på söta Shadow!

Kontakta oss? [email protected]

Kram, kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0