Skolan? (Hiss)

Ja nu sitter jag i skolan detta är ett tidsinställt inlägg och just nu äter jag nog lunch!:D Ja men det blir sålänge en liten Hiss!



Ja mjuka borstar! Haha ja det är för att jag tror att alla hästar tycker om mjuka borstar Shadow står typ och sover när man borstar med mjuka borstar han älskar dem!:) Ja om dui inte har en sådan tycker jag att du skall köpa en!

Jag hissar även fårskinns hanskar eller vad det heter ja jätte bra att använda efter ryktning ger en riktig glans!:)


Ja mjukt får alltså Hiss enligt mig

Kram


Kommentera!<3
Postat av: WiMa Designs UF

Hej!

Vi (Malin och Sanna) har ett Uf-företag som säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

2011-01-25 @ 12:44:27
URL: http://wimadesigns.blogg.se/
Postat av: Sandra

håller med! Mjuka borstar känns bäst :D

2011-01-25 @ 15:51:08
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0