Sorry!

Förlåt för att jag inte har bloggat idag men jag vaknade så sent! Då åt vi och sen åkte vi till stallet så jag hann inte! ja men jag tänkte berätta en klantig sak jag gjorde igår!

Vi stog och pratade med en tjej eller kvinna eller vad man säger (hon är vuxen) det var jag, jennifer, pappa och hon som stog och pratade!

Jag ville säga något men då började jennifer prata innan jag han säga det. men sen så fortsatte kvinnan på det Jennifer sa. och sen skulle pappa precis öppna munnen och då sa jag "tyst" till pappa, men kvinnan pratade ju! Så det lät som om jag sa åt kvinnan att hon skulle vara tyst! Pinsamt...................


Ja, när jennifer berättadee att hon (jennifer) trodde att jag sa tyst åt kvinnan höll vi på att garava ihäl oss! Jag hoppas verkligen att kvinnan inte hörde! Jag sa "kvinnan" eftersom jag inte vill skriva hennes namn på bloggen ifall hon inte skulle vilja det!

Men det var bara såååååååååååååå pinsamt!!!!
Har ni gjort något pinsamt? Komentera!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0