Tävlings outfiten!



Ja nu har vi ju inte tävlat på nån hög nivå alls så vi har inte direkt haft några "fina" eller "märkes" tävlings grejer!

Men jag tänkte ialla fall berätta lite om den!

hjälm: Nån vanlig svart ridhjälm

Kavaj: Från  Eko! vi köpte den 2008 när jag skulle ha min första dressyr tävling och vi köpte den i lite kris! Men den har passat så då har vi sparat den och vi har ju inte tävlat så mycket pga att Shadow "dör" inne på banan! Med dör menar jag att han blir väldigt seg och så!

Ridbyxor: Några billiga fast ändå bra helskodda ridbyxor

Shabrak: Nått snyggt vitt till Fire och till shadow har vi ett varsitt  uppsytt med våra och Shadows namn på! fire har inte något eftersom vi inte hadde honom när vi fick shabraken av mamma och pappa!

Stövlar: Cavallo Junior! Gillar dem stark!

Ja! Men sen när tävlings sesongen börjar måste vi nog köpa nya ridbyxor, och kavaj! Vi har även fått i födelsedags present att vi skall få nya ridhjälmar!

Om ni har några tipps får ni gärna komentera! Jag behöver även köpa ny "vanliga ridbyxor " så ni får gärna tipsa om det också!

Kram, kram!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0