Vad tycker ni om dessa ider?

Vad tycker ni om dessa ider?

Gästbloggning:
Vad skulle ni tycka om vi hade någon som gästbloggade här på våran blogg?
Vi har nämligeen en tjej som undrar om hon kan göra det på våran blogg och då undrar jag vad ni tycker? Det är ju ändå ni som läser bloggen!

Tävlingar:
Just nu har vi två tävlingar! Veckans eqepage och en snabb tävling! (om ni vill delta så är det bara att skrolla ner en bit så hittar ni inläggen om tävlingarna). Vad tycker ni igentligen om att vi har tävlingar? Vi har inte haft så jätte många som deltagt så då undrar jag om n tycker att vi skall strunta i tävlingarna helt och hållet eller vad vill ni igentligen?

Hiss vs Diss:
Vi har ju en Hiss vs Diss varje dag och jag undrar vad ni tycker om dem? Vad tycker ni att vi skalol ha med för grejer? Just nu kör vi ju mest saker (typ täcken och sånt) men vi skulle ju kunna hissa och dissa tränare vi tränat för, anläggniungar, ridskolor mm. Ja vad tycker ni? Vad vill ni att vi skall hissa och dissa?

dagens tema:
Jag kör ju varje dag dagens tema där jag väljer en färg eller något anna tema där jag tar ihop lite utrustning som håller sig till temat! Vad tycke ni om dagens tema? Har ni några förslag på teman? Vad har ni tyckt om de teman jag gjort hitils?

Kommer ni på något annat ni skulle vilja att vi har här på bloggn? så är de4t bara att komentera och ge förslag på det!

Det är SUPER Viktigt att ni  komenterar och berättar vad nii tycker! Helst så vill jag att alla som läser detta inlägg komenterar om vad de tycker! det är ju ni som läser bloggen! Därför tycker jag att det är viktgt att ni får berätta vad ni tycker och vill att vi skall blogga om och att ni också gör det! Vi kan ju inte veta vad ni vill om ni inte berättar!


Kram, kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0