Alla bett...

Ja alla bett som finns tycker jag är ganska överdrivna ockej alla är inte överdrivna men att det finns så många som ska ha olika eftkter att man endast får ha vissa på tävling, ja om jag ska vara helt ärlig tycker jag att man endast borde tillåta de som är snälla mot hästen för många av de bett som sägs skada hästen är bevisade att dde gör det också. Kan man inte söka lite mer på vad de olika betten är till för och vad de gör om de kan skada hästen och liknande. Jag tycker även att man ska tänka på vad som passar ens häst bett för vissa bett sägs vara snällare än andra om hästen lätt får skav eller liknande men samtidigt kan det fungera bättre med något annat.

Ja för att få en förändring angående detta tror jag att man behöver göra mycket men om det är någonting du kan göra är det vell att sätta dig vid datorn och söka på ditt bett som du har till din häst och se vad det står om det även så kan du försöka sprida detta till dina kompisar för om du kan hjälpa tre hästar att inte bli skadade i munnen för att man inte vet så mycket som mna tror så tycker jag att det är riktigt bra:)

Även så ska man tänka på att trots att det finns måga forskningar på vad som skadar hästen ska man också tänka på att för att sälja ett bett säger man inte hur bettet skadar hästen utan att den kommer gå bättre av det eftersom... ja säg någon som försöker sälja någonting jenom att berätta alla nackdelar med produkten.


Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0