En bra blogg för mig...

Vad som får mig att fastna för en blogg är till största del personen som driver bloggen. Om du är en underbar person som är öppen så kommer jag ganska troligt fastna för din blogg. Jag vill läsa om personer som kan stå för dem själva eller igentligen bara sticka ut på något sätt. Man kanske är väldigt duktig på att rida, då är det ju jätte kul att läsa om personen.

Sen tycker jag att inläggen är väldigt viktiga. Jag vill ha en mix av inlägg, vad man har gjort, ridpass, hissar, dissar, åsikter och massa mer. Jag vill även att inläggen ska vara olika långa, vissa inlägg får gärna vara långa lex åsikts inläggen medans hissarna och dissarna behöver man inte ha en två sidor förklaring på vad man tycker om sakne och varför, men gjärna en beskrivning på några rader.

Rättstavningen - är igentligen inte JÄTTE viktig, så länge man förstår vad som står och att det inte är 100 stavfel i en tex så är det okej.

Disignen är ju ganska viktig, o jag kommer till en ny blogg e det bland det första jag tittar på. Välj bra bilder i headdern, där man rider bra. Om det endast är bilder på dig och din häst på marken så känns det som att man inte är så duktig på att rida och vill dölja det. sen får headdern gärna vara lite specielle om inte allt för trist. headdern är det första intryket om jag vill se en duktig ryttare i headdern. så kollla ordentligt hur du sitter och hur hästen går. Det är viktigare än vad man tror.



Länkar till två bloggar jag läser dagligen:

http://nellieberntsson.blogg.se/

http://excelsa.blogg.se/

dessa e två underbara tjejer med en underbar personlighet! :) <3


Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

ÅÅ tack Carro eller vad man säger! :D <33

2011-07-06 @ 10:53:53
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0