Gråtstund avklarad!

Jag brukar nte gråta till filmer asså, om inte nått e sorgligt BIG TIME. Asså deetta va det.

såg allt för min syster asså så himla sorglig. Jag grät ja as mycket. Men man e vell mara mänsklig när man gråter eller?

Lixom e det en begravning, så gråtere jag BIG TIME, asså på farfars, jag gät typ mer än pappa. Men den va as fin, och det e den begravningen jag gått på där jag känt personen bäst eller nej, min plastfarfar kände jag nog ganska bra också. Grät där med, kanske inte lika mycket. Men gråter på alla begravningar. Kan va nån man inte känner, gråter ju endå.

Men filmer, gråter jag sällan till, se denna film e sorglig!





Kommentera!<3
Postat av: Alice

åååå, den har jag också sätt! Tre gånger tillochmed, lika bra varje gång! Fast jätte sorglig, satt och grät genom hela filmen... :(

2011-07-05 @ 17:35:52
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0