Gröntkort för att få ha djur?

Gröntkort för att ha djur...

Nu täcker ni säkert, VA? SKA DET BLI GRÖNTKORT FÖR ATT FÅ HA DJUR? Nej, inte vad jag vet eller jag tror inte det heller, men det är något jag tycker borde införas. Det finns så himla många mäniskor som har djur fast dem inte borde...

Sen krävs det väldigt mycket för att man ska bli av med sitt djur....man behöver behandla djuret riktigt illa för att man ska bli av med det.

Så jag tycker faktiskt att man ska behöva göra nått test för att få ha djur. Jag tycker verkligen att det ska göras ändring så att VI MÅSTE se till att djuren mår bra, dem kan inte utfodra sig själva eller städa undan deras skit...det måste vi göra åt dem. Så jag tycker nånting ska ändras!



Bamses ny städade bur!



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0