Häst evenemang

En sak som jag tycker är roligt är att det finns ganska många häst evenemang som falsterbo horse show, stockholm horse show och liknande. Dock tycker jag att det borde finnas fler då dem är väldigt utspridda i landet och ändå få om man jämför med andra sporter. Sen tycker jag att det är väldigt roligt att dessa evenemang är under längre perioder som tex falsterbo och Globen horse show.

Men jag tycker att det skulle vara väldigt roligt om det hade funnits ännu flera så stora evenemang eller vad man ska säga även tycker jag att det skulle vara roligt att vi hade haft typ VM i Sverige eller någonting liknande, jag tycker att vi i Sverige borde hjälpa till att få ridsporten större.


Några bilder från Globen horse show förra året

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0