Hiss!

Jag tycker verkligen att det blir mycket snyggare om man klipper häöstens man än om man rycker (min personliga åsikt) men om ni håller med det så tycker jag att ni ska köpa en hårsax/frisörsax då de är vassare och mycket lättare att klippa med (kan köpas billigt på apotek) så jag måste nu Hissa hårsaxar.




Kram


Kommentera!<3
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha de och så gör jag jobbet åt dig. Passa på, alla vet att det blir mycket roligare att blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 22:16:41
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0