Tack!

Tack för era råd, tack för att ni säger vad ni tycker...vi behöver veta det...så vi blir bättre! Så tack!

så nu kommer ett av era råd eller önsklemål eller vad man säger. eller en fortsättning!

I mitt hjärta!

Mina bästa vänner!
Mina bästa vänner stöttar mig i allt, dem är så himla underbara...lixom ingen som tror att man är bäst här inte...här hjälper vi varandra...ger varandra råd på ett snällt sätt. Min kompis kom trea i SM...jag blev så glad för henne...stolt. Inte avensjuk...hon skryter inte om det...hon är presis som hon var innan. Samma person...helt underbar. Min andra kompis ska köpa en till ponny...jag är bara glad och nyfiken för henne. vill se hennes ponny. vet att den e as fin ska bli såå himlqa roligt att få se hur den ser ut.

Vi stöttar varandra i vått och tort...när det går bra, när det går dåligt....



Ida och Cornelia in my heart!

Båda dessa tjejer är HELT underbara...saknar er båda...ska ringa till er idag! LOVE U!

Dessa tjejer finns i mitt hjärta!


Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

Naaw vad du är gullig! Älskar dig mer än mäst! <33

2011-07-29 @ 16:07:58
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0