Utrustningen?

En sak som jag tycker är viktigt är att man har utrustning som passar hästen bra, att man har rätt bett och sadel och så. Det tycker jag är viktikt eftersom det är som att du skulle försöka springa så snabbt som möjligt i jeans alltså inte så lätt, därför tycker jag att man inte ska stressa med att hitta rätt utrustning utan testa sig fram lite och ta det lugnt. äve så tror jag att det är viktigt att man inte måste låser sig fast vid en sak som passar sin häst bra utan jag tror att det är viktigt att man ser till att testa saker så att man vet om någonting fungerar bättre som tex ett annat bett eller liknande.

Hur tror ni att man hittar den perfekta utrustningen?


Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0