Värmen...

Jag tycker att det är jätte skönt att det är varmt och fint väder men ibland så orkar man inte med denna värme det blir för mycket och man får typ värme slag. Jag tycker att det är jätte jobbigt när man bara känner sig död för att det är så varmt och man lixom inte orkar någonting men samtidigt vill man att det ska vara fint väder men man vill gärna orka rida också... Ja jobbigt med denna värme men ändå så skönt. Vad tycker ni?




Ja hästarna blir också utmattade av denna värmen.

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Anonym

åk till havet och bada ;)

2011-07-02 @ 16:48:35
Postat av: Elvskogsmuppen

JAG dör när jag leder er ponny och häst upp och ner från sommarhagarna! <3

2011-07-02 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0