Vill bli en storbloggare!

Jag skulle vilja bli en storbloggare...det e ett mål som jag strävar och kämpar mot HELA TIDEN med bloggen. anstränger mig med inläggen...nu ska dem bli ännu bättre. anstränger mig med allt. ´Men vet ni...jag tror endå inte att jag kommer bli bland dem största hästbloggarna...det e så himla få som blir det. men man kan jue endå hoppas och försöka.

men vet ni jag tror att det e as svårt att komma dit...för det är dem stora bloggarna som får mer resuser för att bli ännu bättre och stanna där...vad får vi då? små bloggarna med potensial. Alla har potensial att få en stor blogg...vissa större. Men det är storbloggarna som får massa sponsor grejer så dem kan ha tävlingar...det är dem som har egna maneger (stav?). Lixom när jag läste DM så läste jag ibland "datorn krånglar...tur att man har.....som hjälper till och fixar" eller nått liknande. lixom medans ni sitter där och får allt serverat...folk som frågar om ni vill ha nått som ni kan lotta ut på bloggen...hur ska vi göra för att komma dit då?

Jag tror jag har ett svar på det....VARA SIG SJÄLV! skriv från hjärtat visa vem du är...visa hur du är som person.

Lixom Kolla på NELLIE hur är hon på sin blogg... JO hon har kommit dit med ett öppet hjärta visat vem hon är...nu är hon där...på toppen flera tusen läsare per dag. hon är där för att hon var sig själv...visst det har vell alla kommit upp genom...eller. men jag vet bloggare som inte e sig själv till 100 prosent på bloggen. lixom visa vem du är gillar dem dig inte nej då får vell dem STRUNTA i att läsa bloggen...INGEN tvingar er. Jag gjorde det... när jag tuckte DM va dåliga ...slutade jag läsa...det kan ni göra med!

detta e jag:
JAG på bloggen
JAG i verkligheten
...visst jag kommer inte skriva allt...vissa skaer är privata. men mina tankar är på bloggen. LÄS om ni vill STUNTA i det om ni inte vill läsa...ingen tvingar er...om ni inte gillar bloggen...snälla läs inte istället för att klaga!

 JAG är JAG!

Vem är ni?


Kommentera!<3
Postat av: E'

Jomen ni är bra, du och jennifer.

Men det blir lite tjatigt att ni alltid snackar om Nellie. Hon är en bra tjej, men detta är ERAN blogg, så prata om er själva istället!

2011-07-28 @ 18:20:46
Postat av: Carro

Ni kommer att lyckas om ni fortaätter så här! :D <3

2011-07-28 @ 21:01:39
URL: http://mylifemydreammyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0