Visste ni att...

Jag tycker att det är jätte kkul att titta på häst anonser och leta efter "min dröm häst".

Asså jag kollar gärna på försäljnings vidios och kollar på vilka häastar jag tror skulle passa mig och så...haha, jag kommer nog inte vilja köpa häst än men det e ju as kul att titta! :)

Jag hjälper gärna kompisar och letar efter hästar, haha! ;)

Nej, men jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt att kolla på!

Jaa, asså gillar att kolla anonser starkt!

Visste ni förästen att vi inte har hittat nån av våra hästar via anons, edast via kontakter...


Genom stall ägaren där vår medryttarponny stod då, där vi står nu. Shadow stod i stallet.



Don - Ridskolehäst på ridskolan där mamma och pappa red (vi red också där), han höll inte för ridskolan och det  var mammas favorithäst, så då blev han vår.


Isabelle tipsade om honnom, alltså vår tränare!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0