Dagens ridpass Shadow!


Idag red jag Shadow i ridhuset eftersom det regnade så mycket! :(

Men Shadow var riktigt fin och duktig. Jag tränade på lite sjänkelvikning och fortsatte med det vi gjorde på träningen. Jag tycker att han var väldigt finm och riktigt lydig.

Jag trnade även lite på minskning i gallopen, viket han gjorde väldigt fint. Jag tränade mest på att han skulle vara lösgjord och mjuk och fin i handen (ibland blir han lite tung i handen). Han var väldigt duktig och var väldigt fin. Jag gjorde även några trav ökningar - SÅÅÅ FINA! :) erkligen nöjd med honnom idag! :) <3

Mamma hade en kompis som red don, så när jag ridit färdigt Shadow så hoppade jag upp på Don och red honnom lite! :) Han var också väldigt fin och duktig! :)

Såå nöjd med dom! :)




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0