Diss!

Eb sak som jag måste Dissa är chaps, alltså när man har skor med shortchaps istället för stövlar jag tycker att det kan vara bra att ha om man vill ha dem som uteritt skor eller vad man kan säga men att träna och att alltid rida i shortchaps tycker jag inte är särsilt bra eftersom det inte ger samma stöd så jag ger en klar diss till chaps



Kram


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Jag rider ALLTID i shortschaps för jag har aldrig hittat ett par bra stövlar som ger stöd, skydd och inte skaver på något sätt. Shortschaps sitter bra, skaver inte och ger mig skydd. Min hud på benet är väldigt känsligt och stiglädrerna nyper mig, därför måste jag rida med något på benen som skydd.

2011-06-28 @ 21:22:58
Postat av: Elvskogsmuppen

2011-06-28 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0