Djurplågeri?

Vad är djur plågeri för er?

Tycker ni att djurplågeri är att rida en häst för hårt, eller rider en halt häst eller är djurplågeri när man slår ett djur?

Vad gills som djurplågeri för er?

Jag tycker att djurplågeri är allt när man medvetet eller när andra säger till så att man vet att man skadar eller gör så ett djur mår dåligt på nått sett. Om någon skulle säga att nån ponny var halt men nån skullee rida endå och ponnyn var halt, så tycker jag att det är djurplågeri. Jag tycker att det är nästa lika elakt som att slå hästen.

Vad tycker ni??? Nyfiken!



Ni e mitt allt! <3


Kommentera!<3
Postat av: linnnn

jättefin blogg, följa varann via bloglovin? :)

2011-06-26 @ 22:39:17
URL: http://satsandeponnyryttaare.blogg.se/
Postat av: linn

sv; haha, okej? ;)

2011-06-27 @ 10:45:25
URL: http://satsandeponnyryttaare.blogg.se/
Postat av: Elvskogsmuppen

Det finns en sorts hälta där man ska rida för då är det bättre än att hästen står, fast dock då bara skritta och trava lite lungt. Annars defenitivt djurplågeri

2011-06-27 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0