Fire ridpass 19/6


Ja igår red jag Fire i ridhuset, jag tycker att det gick jätte bra Fire var jätte fin mjuk i sidorna och ja helt underbar:)

Jag tränade på öppnorna och slutorna och sedan så tränade jag även på övergångar och liknande. Jag red med perfect sit flex, jag tycker att den fungerar men det känns lite ovant. Det som var bra var att man själv hela tidenen var tvungen att korigera så att man satt i rätt posetion eftersom man bara har en ram att hålla si till men den håller inte ihop armarna utan du måste själv hålla ihop dem. Ni kanske fattar (?) Haha ja jag skriver kanske lite otydligt :P Men i alla fall så är det ett hjälpmedel som jag kan rekomendera eftersom den inte gör någonting gratis för dig utan du måste själv tänka på hur du sitter och den hjälper dig att påminna dig om du sitter "fel" eller vad man skall säga för då känns det i ryggen eller på armarna. Haha ja svårt att förklara:)

I alla fall gick passet jätte bra:) Ingen kunde tyvärr fota men ja bjuder på en gammal bild:)


Kram

Kommentera!<3
Postat av: vicky ♥

hej, allt bra med er idag? :)

2011-06-21 @ 00:40:41
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0