Gårdagens ridpass Shadow!

Igår var Shadow väldigt fin och duktig!

Jag red på ett annat bett, jag brukar rida på ett rakt plastbett (då han har lätt för att få skav i munnen, detta bett har funkat äst) men igår red jag på ett vanligt tre delat med fasta ringar. För att rida med ett bett man får tävla med.

Men han var riktigt fin och lysnade riktigt bra för skänkeln. Min underbara lilla ponny! Han var verkligen duktig! Så himla kul att se Min 23 åriga ponny så pigg och fräsh. Ska köpa ett till träns så jag kan växla ännu mer med olika bett. Vill nog testa ett sånt här



Vad tror ni om det? kan kanske funka!



Söötis!

Kommentera!<3
Postat av: Alice

Det var så himla längesen vi träffades, kan jag få komma till er och hästarna nån dag ? :)

2011-06-22 @ 15:58:41
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: Celina

Jag tror att han skulle gå bra med det

2011-06-23 @ 08:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0