Godmorgon!

Godmorgon!

Hur mår ni idag, själv mår jag ganska bra! :)

Men nått måste va fel på blogg.se. Jag bad min kompis komentera på bloggen för att se om det funka (eftersom jag fått ovanligt lite komentarer i slutet på går dagen) och hon sa att hon skulle göra det, men det komm ingen komentar, så det e ju lite konstigt. Men vi får hoppas att allt blir bra och att det FUNGERAR! Det e ju JÄTTE tråkigt om man får komentarer fast dem inte kommer fram eller vad man skall kalla det.

Men jag hade fått en komentar sen jag sitst kollade igårkväll, inte från henne. Så vi får se om det fungerar nu igen eller inte.

Men om ni bombar detta inlägg me komentarer så får vi se om det fugerar! :)


Kommentera!<3
Postat av: Alice

Det funkar nu, för vi fick massa kommentarer på vår blogg imorrse :)

2011-06-03 @ 11:31:11
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: Elvskogsmuppen

JAG KOMMENTERAR! ;D

2011-06-03 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0