Perfect Sit FLEX

JA jag tänkte skriva lite om den Perfect Sit FLEX som mamma och vi har fått låna över sommaren och om vi tycker om den blir det nog ett eget köp:) Ja i alla fall så skall den ge en bättre sits och man håller in armarna till sidorna, man kan heller inte ta fram armarna för långt fram men man kan heller inte ta bak armarna för långt.

Jag tycker att den här bågen värkar bättre än de andra metoderna jag sett för att hålla ihop armarna bland annat så kan man använda ett resårband som man trär runt armarna och har bandet bakom ryggen me då finns det en risk att man tar bak armarna för mycket. Ja i alla fall tycker jag att den vverkar super bra och jag tänkte rida med den idag:)

Har ni någon erfarenhet av den? Komentera


Kram

Kommentera!<3
Postat av: Ida <3

SV: Tack sötis unge! :D <3

2011-06-19 @ 17:36:47
URL: http://excelsa.blogg.se/
Postat av: Elvskogsmuppen

Den är hemsk. Råkar man ta från armen så trycker den som faan på ryggraden. Inte bra!! Annars bra, men man måste ändra formen lite

2011-06-19 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0