Ridpass Shadow 29/6!


Asså min ponny e underbar! <3

Vi skrittade ut, jag, jenni och Cornelia. Red barbacka och han var bara såå pigg och glad. Asså älsta ponny va piggast och skritta ifrån dem andra. Sen när jag skulle stanna och vänta så vägrar han att stå stilla, då börjar han backa och hålla på, lixom VÄGRAR att stå stilla och vänta på dem, haha!

Det e min ponny det, kan verkligen inte stå still när man rider ut på han, över pigg eller vad? I början lixom tjatade dem på mig att gå fortare sen fick dem be mig stanna och vänta! Haha XD

Min underbara 23 ååriga ponny e piggare än Fire och en ponny som kom trea i SM i dressyr förra året! Asså så himla kul!


Min <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0