Stor häst!

När tror ni att man är redo för stor häst?

Ja har ridigt storhäst lite då och då, Don, Min tränares hästar (En beridnings häst och Nalle), ridit fram en häst i stallet, oktas, och säkert några fler.

Ibland kännns det jätte stort. I söndags när jag red Shadow på 144 cm och sen hoppade up på don 168 cm så kåänndes han SUPER stor, men det tar ju ett tag att vänja sig.

Jag e ju ganska lång så jag ser ju inte liten ut på hästarna, men jag vet lixom inte när jag kommer vilja gå upp på storhäst. Jag kommer aldrig ha tid för att ha en ponny och en stor häst själv samtidigt (så att jag och jennifer skulle ha ponnyerna + en stor häst), så jag har ingen aning om när jag kommer gå upp på storhäst, men jag kommer ju inte kunna ridda ponny för evigt dessutom e jag ju låg så jag kommer ju behöva gå upp på storhäst nån gång, men när vet jag inte!

När tror ni att man är redo?



Don och oktas, har ridigt båda! :)


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Man är redo att gå upp på storhäst när man själv känner det. Det ska kännas bra för en att göra det.

2011-06-24 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0