Skvallerbloggarna!

Skvallerbloggarna är ett bra sätt att hålla koll på vad som händer i hästbloggs världen, men  ibland går allt bara FÖR lågnt!

Lixom vem bryr sig om någon har ett träns lite på sne eller så. Jag tycker verkligen att det är bra när man kan få veta vad som händer. Men dem går allt för ofta över gränsen! Visst bra att hålla koll, men dem kan vell skriva om intressanta saker. Jag bryr mig faktiskt inte om Nellies träns e lite snett eller om ingrid har råkat skrivit att det e linns inlägg! Lixom intresse klubben antecknar! Så skärpning nu!

Jag vet bara ponnysanning, vilka fler finns?



Vilka vet ni???

Vad tycker ni? Håller ni med om att dem går lite för långt ibland eller tycker ni att dem e bra???


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0