Svar på frågestund del 1!

Jag tänkte sätta igång och svara på lite frågor redan nu! Men ni kan självklart fortsätta fråga massor.

Hur gamla är ni och hur gamla är era ponnys? :)
Vi är fjorton år (blir femton i år) Shadow är 23 och fire e 13 tror jag! :P



om jag minns rätt så gillar ni väl dressyr mest? Har ni någonsin tävlat hoppning??? :P
Du mins rätt! :) Ja, jennifer har tävlat lite hoppning men endast på L:D och L:C nivå.

vad är det högsta ni har tävlat med era ponnysar?? :)
Caroline: Jag har endast tävlat L:B i dressyr och lägre. Pga mina Super dåliga tävlingsnerver. Men planen är att jag ska försöka tävla lite igen. Har inte tävlat så mycket nu i slutet utan detta var när jag var lite yngre. :)
Jennifer: Det högsta i dressyr är L:A i hoppning är det L:C

När ska ni gå upp på häst, om ni nu ska det förstår? <3
Caroline: Jag har faktiskt tänkt ganska mycket på det. men jag kommer nog gå upp på storhäst när jag vill och känner mig redo. Kan inte säga ett datum.
Jennifer: Just nu vet jag faktiskt inte! :)

Ja, lite svar ni får föler sen! :)




Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Ne är inte Fire 9 år? Har för mig det.

2011-06-16 @ 08:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0