Svar på frågestunden nr 3!

Nu kommer fler svar på frågestunden!

Vad är det högsta ni har hoppat ?
Caroline: ojoj vet inte så noga, 95 cm tror jag, inte så högt. Eftersom jag endast red små ponny på ridskolan (vi fick hoppa typ 50 cm), men 95 cm var på Shadow.
Jennifer: 110 cm tror jag. :)


är det högsta ni har tävlat i dressyr?
Caroline: Endast L:B, pga miona super dåliga tävlingsnerver. Hemma tränar jag på högre nivå.
Jennifer: L:A! :)

Vilken häst har ni tävlat mest med ?
Mest med Shadow, men det var väldigt länge sedan vi tävlade på lokal nivå (ca 2008), men nu i slutet är det fire som vi har tävlat mest (Jennifer har tävlat honnom).

Har ni hoppat Fire någon gång?
Nej det har vi inte, det beror på att Fire har pålagringar och därför får han inte hoppas:(

Saknar inte du (Jennifer) hoppningen? :)
Nej inte direkt, jag tycker att det skulle vara roligt att hoppa någon gång ibland men jag satsar ju på dressyren eftersom jag tycker att det är roligast:)

Bild från hopptävling Jennifer och Shadow (2008)

Vilken är eran favvo färg på utrustning te era hästar? :)
Jag vet inte om vi har nåon favvo färg men på lädret är det svart och sedan tycker vi om att använda grått, marinblått och vitt bland annat:)

Om ni inte skulle ha haft fire, skulle ni ha köpt en till ponny eller hur hade ni gjort då? ;)
Ja det är ganska kompliserat, vi funderade ganska mycket och först skulle vi ha en mer tävlingsponny som vi skulle ha köpt och då foderärdat ut Schadow på halvtid men då hittade vi Fire så ja det är svårt att säga jag vet faktiskt inte vi har ju nu två ponnysar på heltid och det var ju det vi alltid velat så ja jag tror det:)

Kram
 

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0