Godmorgon!

God morgon på er<3 Ja nu är ja vaken och har lite tid tills vi skall åka till skolan. Vi skall ha hemkunskap idag:S Ja jag gillar inte riktigt det då jag vet att den här gången kommer avgöra vårt betyg:( Ja så vi får hoppas att det går bra. Ja vi tränade ju igår så förhoppningsvis går det ganska bra:)

Ja i alla fall så skall jag fixa lite blogginlägg som kan komma upp under dagen:) Ännu har vi nämligen inte internet på datorn i skolan så det blir mobilblogg annars. Ja så syns sedan:P

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Rebecca

Kommer säkert gå bra :)

2011-03-15 @ 07:27:02
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Ajla

Ha det så kul!! Nu åker jag iväg till KNC så vi ses om en vecka!!

2011-03-15 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0