Inget liv?

Visa av mina kompisar tycker inte att jag har något liv. Att allt kretsar runt hästarna och att man skall vara "ung och dum". Med detta inlägg menar jag inte att jag tycker att ni är konstiga, dumma elle rnågot sådant, jag vill berätta om hur jag ser på mitt liv.

Vissa av mina kompisar tycker att det är när man är ung ska man hitta på dumma saker och så, men inget fel med det.

Jag tycker att jag har ett skit bra liv med underbara vänner och fantastiska häästar. Jag ser ingen poeng med att supa mig full för att vara "ung och dum" (inte för att jag menar att ni gör det).

Jag ser ingen poeng med att vara ung och dum bara för att, då ser ja heldre mitt liv med mina underbara hästar och med dem kompisarna som delar detta intresse!

Nej jag sa fel jag har inte ett skit bra liv men det som Vissa (menar ingen specielle eller igentligen nån alls utan almänheten) menar att jag har för mycket av hästarna och för lite av "fest tider", det tycker jag att jag har bra med. Jag vill ha mina hästar och vill inte göra vissa saker för jag ser ingen poeng i det.

Jag säger inte att jag har ett perfekt liv alls. Visst det finns säkert folk som är avensjuk på mig, mina föreldrar bor tillsamans, jag har hästar, går i en bra skola osv. Men det är inte allt. Alla mår dåligt nån gång i livet av något och jag är inget undantag!


Det finns en sårbar tjej på insidan av alla! Glöm inte det när ni säger något till någon! Hur tuff och självsäker den än verkar vara!

Det man säger sårar!

Så tänk en extra gång!


Jag hoppas verkligen inte nån tar detta fel! Jag älskar mina vänner och förstår att alla inte vill ha samma liv som mig! Men jag har valt att jag vill preoritera hästarna! Mitt "ung och dum" får vänta ett tag!

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0