Klantigt/pinsamt

Detta skrev en tjej Hanna hon är också vinnaren av mest klantigt/pinsamt

Hejsan, detta är kanske inte är så passande till kategorin "klantigt" utan själv hade jag sagt "pinsamt". men iallfall väljer jag att skicka (eller kommentera) in detta till er.. :)
--
Det var en dag för ca 1 år sedan (ja, det var förra vintern så det var ett tag sen.) så skulle vi till vångabacken. Jag var där med min bror och med min farmor (farmor skulle följa med oss och ta fota och sådana onödiga saker..) Jag och farmor stod i kön till att låna skidor och pjäxor medan Henrik skulle gå och hämta stavar.. och medan han var iväg stod vi bara där och "små" pratade. Det kom en kille brevid mig och då trodde jag det var Henrik och sa "tog du inte stavar till mig..?" farmor stod och skratade jätte jätte länge. och det pinsamaste med detta var ju att han var lika gammal som mig.. haha. fast om man tänker tillbaka till det nu är det kanske inte så pinsamt, men ändå lixom.. ;)
haha.. :p
Lycka till med er blogg, :D


Grattis

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0