Kommer ihåg!


Denna låt sjöng vi i kören ungefär samtidigt som vi skulle åka och kolla på Fire för första gången! Jag och jennifer sjöng och sjöng på den här låten! haha, mamma blev galen!

Vi sjöng den hela vägen från stockholm till ekerö och där stod han! Den underbara killen som nu står hos oss! Den underbara Killen som jag älskar så otroligt mycket! Han var så söt och ottroligt fin! Visst, hans päls var lång och såg mer ut som en skogsmulle än en fin tävlingsponny, men hans ögon, hans huvud, han såg så snäll och gullig ut!

Vi blev kära i den ponnyn! Nu e han i stallet i hagen och jag är världens lyckligaste tonåring med dom två undebara hästarna jag har! Så underbara båda två!

Ni ska få hela historien bakom FIre och hela historien bakom Shadow, men ibland så bara får man ett minne i huvudet! Jag har några as starka minnen med mina små killar och detta var ett av dem! Eller ett minne påväg till honnom!

Älskar er båda! <3


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0