Redigera!

Nu får du en stor chans. Jag kommer nämligen lotta ut några som jag kommer redigera en bild till. Ja ni har ju sett några bilder jag gjort tidigare och nu kan även ni få en. Jag vill nämligen träna på att redigera bilder men det är väldigt tråkigt att inte göra något. Alltså bara redigera för att träna därför skall ni få chansen att få en bild:) Ja de kanske blir ganska lätta men det får vi se:)

Om du vill ha en redigerad bild skall du bara kommentera detta inlägg och skriva mail/bloggadres i komentaren så att jag kan kontakta dig i fall du vinner. Du kommer sedan maila några bilder till mig så jag kan redigera:) <ja det är bara att kommentera du kan inte fölora någonting;)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: m'

Jag är med! :)

2011-03-04 @ 18:43:02
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: julia

jag vill vara med i den här också om jag får? :)

fast den kanske har avslutats..såg inget om det,

men får hoppas att den inte är avslutad då! ;)



kram till er fina <3

2011-03-05 @ 11:33:25
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0