Ridpass Fire 3/3


Ja jag han som sagt inte blogga igår kväll så det får bli nu istället;) Jag red Fire i ridhuset. Det gick ganska bra faktiskt. Jag krävde nästan ingenting. Lät honnom trava och gallopera i sin egen form. Däreomt stälde jag igenom och så för att han skulle bli mjuk men jag kortade inte upp honnom utan han fick gå i en låg och ganska lång form hela passet. Vi red med Cornelia och hon red en Hingst ponny. Super söt, man kan ju inte rida hur nära en hingst som helst så det blev lite specielt pass. Ja Fire var lite mallig och ville gärna gå fram och hingsta upp sig haha, ja han e sööt men det gick bra vi fick tillslut ganska bra avstånd för först drog hingsten till Fire och Fire vägrade gå men Cornelia fick stopp på Hingsten och jag fick fram Fire.

Jag är ganska nöjd ver ridpasset i stort. Allt gick bra han var avslappnad och lugn nästan hela tiden så jag är nöjd.


Gammal bild det syns eller? Haha

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0