Ridpass Fire 8/3


Ja igår red jag Fire i ridhuset. Han var ganska spänd då det var en Islandshäst som töltade runt som var väldigt konstig enligt Fire. Ja lilla knäppis;) Han var i alla fall väldigt fin utöver detta och det släppte efter ett tag utom när hon med islandshästen gjorde en töltökning då det lät ganska mycket.

Jag red på åttvolter och gjorde ökningar och minskningar. Jag red lätt i traven och i gallopen så längde jag mäst på steget så att bakbenen skulle komma igång ordentligt. Ja han gjorde övningarna bra tycker jag:) Han var super fin enligt mig och pappa som såg;)


Kram

Kommentera!<3
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Kolla gärna in min blogg: http://pauliinanilsson.blogg.se , även kallad En Satsande Ridskoleryttare.

Just nu har jag en "dagens blogg"-tävling pågång där det ända du kan vinna en länk till din blogg, det ända du behöver göra är att kommentera "jag är med"!



Btw. Väldigt fin blogg :)

2011-03-09 @ 13:56:04
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0