Tänk på säkerheten!

Jag tycker att det är väldigt viktigt att man alltid tänker på säkerheten. Då menar jag inte hjälm eller säkerhetsväst utan att man tänker på hur man leder en häst så att man inte släpper den i gången helt lös och tar ut den i hagen eller liknande. Eller att man använder grimskaft och inte tar hästen i bara grimman. Detta är några exempel på saker jag tycker är viktigt.

Ja det är viktigt att tänka på att hästar är djur och har instingter de kan bli rädda för saker och då sätter deras instinkter igång. Det kan vara världens säkraste häst men om den blir rädd så kan den också skada männinskor.

Ja ett ganska kort inlägg om säker heten men det kanske kommer mer sen.

Använd grimmskaft;)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Cornelia

får jag skriva ett inlägg om säkerheten också? elelr blir ni arga om jag härmas? :O

2011-03-14 @ 15:08:18
URL: http://coches.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Ja visst kan jag det. Men det är så att jag bara har Photoshop hos pappa så det blir när det är pappas helg, och nu till helgen är det mammas helg :)

2011-03-14 @ 15:56:35
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0