Tips!

Nu skall ni få ett litet tips som käller hårborttagning och då pratar jag inte om på hästarna.



Derma seta som denna produkt heter tycker jag verkar kanon bra! :)

Vi har beställt en sådan och den komm hem till oss idag. Jag testaden och tycker den verkar bra. Visst den tog inte bort varje hårstrå men det tror jag beror på att jag var lite över försiktig. När vi beställde den var det ett extra erdjudande som gjorde att vi fick två till priset av en, och jag såg att det var samma erbjudande tidigare idag (Det tar slut när lagret tar slut så jag vet inte om det är kvar).

Det blev lite varmt och  lite rött men det har gått över nu. Jag tycker den verkar riktigt bra! :)

Men jag skall testa lite mer om ett par dagar! Men jag tycker den verkar JÄTTE bra!

Du kan hitta den HÄR !


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0