Drömmen?

En sak som jag tycker är ganska konstigt är att många som får egen häst eller medryttarhäst som länge drömt om det sedan tröttnar. Det behöver självklart inte vara så och jag känner absolut inte så:) Men det jag menar är att i början när man fått bli medryttare eller liknande längtar man varje gång och vill vara i stallet jätte länge men sedan kan det leda till att man inte längtar men tycker att det äör super kul när man är i stallet. Har ni också tänkt på att det är ganska många som trappar ned eller slutar med tex medryttarhäst för att de inte känner samma sug?

Ja jag vill alltid ut till mina hästar men ibland kan det vara lite jobbigt när man måste åka just när det regnar och vädret är dåligt. Sedan blir jag alltid jätte glad när jag träffar mina älsklingar och då kan jag stå i regnet och mysa med dem:)<3 Ja hästarna älskar jag i all oändlighets oändligheter.


Älskar er Shadow och Fire<3<3<3<3

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0