Förlåt...

Förlåt för att jag inte bloggat särskilt bra idag men det har faktiskt hänt lite grejer med mig...

Ja jag börjar från början, jag är nål rädd och har varit det ett ganska bra tag. När jag då tog sprutan var jag lite rädd eller vad man skall säga eller kanske mer nervös ja vet inte riktigt. Sedan när allting var klart och sprutan gjorde inte så ont så svimmade jag. Ja det som var konstigt var att jag inte tyckte att det gjorde ont eller något sådant. Ja i alla fall så krampade jag (enligt de som såg och var med) jag krampade så jag var stel och mina ögon rullade. Jag kan bara säga att jag var någon annan stans och såg bilder framför mig. Nu kommer jag inte ihåg vad jag "drömde" eller såg men jag kommer ihåg att det var som att sova. Ja men sedan när jag vaknade var den inte lika roligt när jag helt plötsligt låg på golvet och hur någon höll upp mina ben, från början såg jag liksom bara varannan sekund och även hörde varannan sekund. Jag kunde liksom inte styra själv vad jag skulle göra, jag kommer ihåg att det var ganska många som sprang och det kändes som att det var rörigt och typ panik, ja det kändes som att jag typ skulle dö.. Okej kanske inte riktigt men ni förstår kanske.

Sedan när jag vaknade till mer så frågade en läkare mig massa saker som jag skulle svara på och innan dess kände han om jag hade puls, vilket jag hade. Ja sedan så tog de blodtryckstest på mig för att se att jag hade ett normalt blodtryck. Det var det, och han sa att mitt blodtryck troligen sjönk så snabbt att min hjärna inte fick syre och därför krampade jag också.

Efter ett tag försökte jag sätta mig upp och allt blev snurrigt igen så då la jag mig ned igen. och sedan blev det bättre och jag kunde då sätta mig upp och sedan ställa mig upp sedan kände jag mig hyfsat som vanligt men mina ben donade bort ibland lite, ja men när jag kom hem var jag jätte trött och somnade och sov i flera timmar så det är anledningen till dålig uppdatering. Sedan har jag även pluggat ett tag efter nu. Men nu mår jag i alla fall som vanligt utom att jag har ont i armen. Ja jag hoppas att ni förstår varför jag inte bloggat så mycket.



Kram


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Aew, det är lungt. Bra att du mår bra nu, sprutor är jobbiga, men men, ibland måste man bara ta dom ;) Haha.

2011-05-04 @ 22:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0