Godmorgon!

Godmorgon!

min gårkväll var ganska tråkig och ja är fortfarande sjuk. Idag skall jag ta och tvinga mig till stallet även fast jag är sjuk. Jag vill ju träffa mina små hästar. <3

Idag tävlar Cornelia Lycka till till henne och valdo.

Nån som skall göra nått kul. Nu vet man lite vad som s¨kall hända i sommar i alla fall. vill ni se?

Lista:
-NFM (New forrest mästerskapen)
- London (julklapp blir nog i sommar)
- ev Göteborg (hälsa på lkite vänner och sånt)
- Vakta hundar! :)
- Landet

kanske nått mer men vet inte! :P


En av hundarna som vi skall vakta när den var valpis! :)


Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Ni ska vara med mig! :D

2011-05-22 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0