Hiss och Diss!

En sak som jag tycker kan höja eller sänka en outfitt är pannband. Så nu tänkte jag visa några som jag tycker är fula och fina samt vart man kan köpa dem för hur mycket.


329:- Hööks


Måste Dissa detta panband för jag tycker att det såg ganska billigt ut men det är min åsikt vad tycker ni?


649:- Hööks

Måste Hissa detta pannband jag tyckte att det var fint och jag tycker att ett nedböjtpannband kan vara jätte snyggt


85:- Börjes

Diss till detta pannband tycker att det ser klumpigt och billigt ut sedan är det ju billigt också... eller vad tycker ni?


Ja det här var några pannband vad tycker ni?:) Håller ni med mig eller inte?

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0